reklama

Týrané ženy

Koľko krát som si čítala články o týraných ženách. Ako mlčky znášali bitku a nadávky, psychický teror. Vždy som si vravela, prečo to znášajú, ako môžu, ja by som to len tak nenechala, nechať sa terorizovať od nejakého kreténa. NIKDY A potom som sa dostala priamo do centra diania. Poznám jednu z nich, vôbec sa nebránila, nespravila vôbec nič, bola paralizovaná a vystrašená. Cítila sa sama, opustená.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Bolí ju to a až teraz po dosť dlhom čase sa zverila jedinému človeku, mne. Dodnes nechápe svoj skrat, svoje správanie, ktoré bolo skôr reflexívne ako premyslené. Modriny sa zahoja, ale bolesť z duše nikto nevymaže.Prečo sa nebránila, prečo sa nikomu nezverila, prečo nekonala????Najprv bola v šoku a potom .... nevedela kam sa má obrátiť, čo si má počať .... a čo by si pomysleli ľudia, priatelia a rodina .... a veril by jej vôbec niekto?Nevolala políciu, hoci mala, lebo sa bála a hanbila. A hanbí sa aj teraz, lebo sa nikomu zo svojich blízkych nezverila, ako by sa im pozrela do očí a čo by si o nej mysleli.Stále má zlé sny a vie, že sa ich tak ľahko nezbaví.Koľko je žien, čo sa nikomu nezveria, čo potichu trpeli a trpia, čo sa hanbia za svoj údeľ????Koľko tyranov behá po slobode vďaka nám????Mali by sme im pomôcť nebáť sa a už vôbec nie sa hanbiť.Všímajte si náznaky vo svojom okolí a majte oči otvorené.Môžete zachrániť zranenú dušu.Ja mám doteraz zlé svedomie, že som si nič nevšimla a nepomohla.Všetko mohlo dopadnúť úplne inak...... /teraz je ona utrápená a on čistý ako ľaľia a môže to skúsiť niekde inde/

Lucia Sedláčková

Lucia Sedláčková

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

vodnár s veľkými "očami",slobodnou mysľou a starou dušou Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu