reklama

Ako ulovit chlapa

Jeden sposob toho moderneho zoznamovania je cez chat. Uz ste to niekedy skusali?Vrelo odporucam, skuste sa prihlasit pod nejaky maznavym nickom a uvidite, ze v priebehu 10 minut mate pozvanie na rande. Ak neviete ako na to citajte dalej.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Za najdolezitejsie povazujem vyber nicku, teda vasej prezivky. Mala by vam vystihovat a byt aj zaujimava. Skuste folow me, ale uz bude asi obsadene.Mozete si vybrat aj zahranicny chat, ja mam rada cesky xchat, vzdy mi nejaky chalan napise, ze sa mu paci moja slovencina, pre cechov je asi naozaj eroticka.Konverzujte o comkolvek, ale ak sa chcete najzaj zoznamit, tak si moc nevymyslajte /lebo potom sa naozaj budete musiet dat prefrbit na blondinku/.S uprimnostou najdalej zajdete. Ak sa pytate, ci sa da na nete naozaj najst laska, tak ja si myslim, ze ano.A to z vlastnej skusenosti. Hoci som asi dost riskovala, ale dala som na instinkt a po pol roku chatovanie si s chalanom zijucim v USA, som priletela za nim a bolo nam spolu naozaj fantasticky. Tymto vas mile slecky /aj muzi/ nechcem nahovarat, aby ste isli do toho po hlave. Treba byt opatrny, ale ak niekto na tej druhej strane klame, lahko sa do svojich lzi zamota a vy ho odhalite. Tak ak mate prave volne srdce skuste to a mozno najdete spriaznenu dusu.

Lucia Sedláčková

Lucia Sedláčková

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

vodnár s veľkými "očami",slobodnou mysľou a starou dušou Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu