reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lucia Sedláčková

Lucia Sedláčková

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

vodnár s veľkými "očami",slobodnou mysľou a starou dušou Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

V USA nekupite bezny praci prasok...

Lucia Sedláčková

V USA nekupite bezny praci prasok...

Ani ja som to nevedela. V USA skutocne nepkupite bezny praci prasok, bezny sampon alebo beznu zubnu pastu. Pytate sa preco? Odpoved je jednoducha.

  • 16. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 294x
  • 7
Týrané ženy

Lucia Sedláčková

Týrané ženy

Koľko krát som si čítala články o týraných ženách. Ako mlčky znášali bitku a nadávky, psychický teror. Vždy som si vravela, prečo to znášajú, ako môžu, ja by som to len tak nenechala, nechať sa terorizovať od nejakého kreténa. NIKDY A potom som sa dostala priamo do centra diania. Poznám jednu z nich, vôbec sa nebránila, nespravila vôbec nič, bola paralizovaná a vystrašená. Cítila sa sama, opustená.

  • 29. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 058x
  • 9
co mi chyba

Lucia Sedláčková

co mi chyba

Mozno aj vy patrite k ludom, ktori nevedia zit bez knihy. Ja som jedna z tych, co nosia knihu vsade so sebou. Nestracam cas a citam vsade a vsetko, teda skoro .....

  • 16. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 817x
  • 4
Ako ulovit chlapa

Lucia Sedláčková

Ako ulovit chlapa

Jeden sposob toho moderneho zoznamovania je cez chat. Uz ste to niekedy skusali?Vrelo odporucam, skuste sa prihlasit pod nejaky maznavym nickom a uvidite, ze v priebehu 10 minut mate pozvanie na rande. Ak neviete ako na to citajte dalej.

  • 22. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 830x
  • 0
Narodny sport

Lucia Sedláčková

Narodny sport

Vobec si nemyslim, ze narodnym spotom na nasom malom Slovensku je hokej, futball....atd. Je to celkom nieco ine, nieco ovela prozaickejsie, nieco co je tu s nami (aspon si myslim) odjakziva. OHOVARANIE

  • 22. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 595x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu