reklama

Niekedy je rozhodovanie velmi tazke

Od augusta som tuzila po jedinej veci, vypadnut odtialto do USA, zucasnit sa programu INTERNSHIP – pre tych neznalych sa to da nazvat aj absolventska prax. Vsetko sa mi ale nejako zamotalo, program mi neschvalili .........

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

a ja som bola nutena hladat si zamestnanie. Kto si ako absolvent hladal pracu v mensom meste si asi vie predstavit kolko namahy a konkurzov ma to stalo. Ked mi konecne prisla jedna obalka s odpovedou prijata, bola som happy. Nastupila som do novej prace a musim povedat, ze som mala stastie na super kolegyne. A potom sa to stalo, nic netusiac som si hovela na svojej tazko vybojovanej uradnickej stolicke , ked mi zazvonil mobil a mila pani z agentury ma informovala, ze vsetko prehodnotili a program mi bol schvaleny a mozem si ist pre viza.........Asi si viete predstavit ten sok ..... a co teraz USA alebo praca???? Moje teple uradnicke miestecko, alebo kazdodenne speakovanie ....Bud mate vsetko (teda aj pracu aj USA) alebo nic, teda krvopotne zhanate pracu a USA vam neschvalia. Ten Murphy mal so svojimi zakonmi asi predsa len pravdu.V takomto pripade velkeho rozhodnutia necakajte, ze vam to niekto ulahci .... ti mladsi by s vami okamzite menili a ti starsi volia istotu miesta a domova.A kedze ja sa pocitam este stale medzi tych mladsich s tazkym srdcom som si 3.1.2005 isla pre viza, 10.1.2005 dala vypoved (dnes som posledny den v praci aj je mi smutno) a 24.1.2005 letim do USA.Nabuduce o kontrolach na ambasade v Bratislave ..............

Lucia Sedláčková

Lucia Sedláčková

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

vodnár s veľkými "očami",slobodnou mysľou a starou dušou Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu